2014. augusztus 7., csütörtök

Az első zánkai este

Az esti fürdés után, mindenki elvonult a faházába lefeküdt aludni.
Hamarosan kongattak, rohantunk a főtérre hogy megtudjuk miért is szól a harang. Éva néni bejelentette hogy gyors öltözés után éjszakai túrára megyünk a Hegyestűre. Mindenki meglepődött, de titokban arra gondoltunk talán most lesz a bátorságpróba. A főtéren figyelmesen hallgattuk Dominika felolvasását, ami az utolsó vakációról szólt. A horror történetet követően elindultunk a sötét erdőbe. Ki társa kezét fogva , ki pedig a másik vállába kapaszkodva.  Kicsit feltűnő volt hogy Zoli bácsi hamar lemaradt. Én félelmeimet elkergetve dudorászással tettem meg az utat.  Éva néni az erdő sűrűjéből indította a bátorságpróbára vállalkozókat. Nemsokára én következtem Adéllal. Az út során egyszer sem estem el de a lábam teljesen összekarcoltam. Legjobban Gábor bácsinak sikerült megijesztenie. Mikor kiértünk az útra nagy kő esett le a szívünkről, és felírhattuk nevünket a „bátrak” dicsőségtáblájára.
Ezt követően jókat kacagtunk reszkető, visongatva lejövő társainkon. Az utolsókat Éva néni kísérte akik annyira féltek hogy kék-zöld foltokkal gazdagították kísérőjük karját.
Éjfélkor mindenki elfoglalta faházát. Hamar elaludtunk a fárasztó, de élményekben gazdag nap után.

Lieblein Anita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése