2014. március 27., csütörtök

Tenger

Imádom a tengert. Mindig visszagondolok arra a csodálatos pillanatra, amikor először láttam meg.

A reggeli napfény virgonc sugara gyémántként csillant meg a nyugodt tengeren. Miközben az apró fénygyermekek játszottak a víztükrön , én alaposan megfigyeltem a sós vízi világot. A félig vízben álló sziklákat színes korallfüzérek szegélyezték, ami több ezer állatnak ad otthont. Rákok gubbasztottak a halcsoportok mellett és mohatakaró alatt garnélák szunnyadtak. Nem bírtam ellenállni ennek a csábító világnak , én is belemerültem a sós "medencébe". A parton és a vízben a kedvenc szórakozásom a kagylóhéj gyűjtögetés. Ha már elhagyta házát a kis "tapadókorong", szívesen haza viszem a fantasztikus otthonukat. Beljebb a tengerben, a vízen lebegésnél nincs kellemesebb időtöltés. Olyankor azt hisszük megállt az idő és csak mi vagyunk és a tenger. A halacskák csiklandozták a derekamat miközben elúsztak mellettem. Először kellemes volt a víz , de már kezdett lehűlni a nap végére. Legnagyobb bánatomra el kellett hagynom ezt a gyönyörű "folyadéktömeget", mert már minden porcikám reszketett a hidegtől. Magamra kaptam egy törölközőt és a szárazföldre sétáltam.

Remélem még újra megtapasztalhatom az Adria szépségét.


Grósz Dominika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése