2014. június 20., péntek

A kerékpáros túra

2014. június 7-én reggel 9 órakor biciklis túrára indultunk a Tudás Tarisznyája csoporttal.
Először Felcsúton a stadiont néztük meg. Az idegenvezetőnk megmutatta a kollégiumot,a legrégebbi helységben is jártunk, ami a pince volt. A stadion nagyon szép volt, leülhettünk a VIP helyekre is.
Ezt követően indultunk el Alcsútdobozra.
Mielőtt bementünk volna az arborétumba megebédeltünk, minden nagyon finom volt, de nekem a palacsinta ízlett a legjobban. Ebéd után a játszótéren volt egy kis kaland,valakit megrázott a villanypásztor,de nem lett semmi baja. Ezután besétáltunk az árnyas fák közé, ahol a fotósok,videósok és rajzosok is alkottak. Én Lillának segédkeztem a videó készítésben.
Fél 5-kor indultunk el hazafelé. Most már nehezebb volt tekerni, mint amikor jöttünk, mert egyszerre kellett megtenni az egész utat. Nagyon elfáradtam, de nagyon jó volt ez a kirándulás!

 Bognár Csilla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése