2014. június 13., péntek

Osztálykirándulás

A Bicskei Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola felső tagozatának 6.f és 6.e osztálya az idén Salgótarján környékére mentek osztálykirándulásra.
"Június 3-án indultunk és 4-én értünk haza. Szerdán reggel felszálltunk a buszra és első úti célunk Hollókő volt. Odafele nagyon jó volt a hangulat a buszon. Ki zenét hallgatott, ki pedig beszélgetett, játszott. Mikor odaértünk a tanárnők elmondtak pár mondatot, megbeszéltünk egy időpontot, mikorra kell visszaérni a buszhoz, majd elindulhattunk. Mindenki kedvére sétálgathatott, a faluban. Kis idő elteltével, mikor mindenki visszaért a buszhoz, elindultunk második állomásunkra, a Kőrösi Csoma Sándor Emlékparkba. Itt megtekintettünk egy szobrot és egy Buddha templomot, ahova néhány diák be is ment. Amikor mindenki a buszon volt, elindultunk Salgóbányára. Megtekintettük a Bányamúzeumot és mikor innen kiértünk, az udvaron szórakoztunk egy kicsit, majd lementünk a bányába. Mielőtt beléptünk, fel kellett venni a védősisakot. Itt megtudhattuk, hogyan dolgoztak a bányászok, milyen eszközöket, gépeket használtak. A föld alatt lehajtott fejjel kellett végig menni, mert elég alacsony volt és nedves. Innen pedig egyenesen a szállásunkra mentünk. A lányokat itt csalódás érte, mert nem volt elég 4 fős szoba, tehát az osztály lányai egy szobába kerültek. Következett tehát a panaszkodás, duzzogás, de aztán mindenki megnyugodott. Kicsomagoltunk, és lementünk fürdeni a medencébe. Miután megszárítkoztunk, többen focizni mentek, de volt aki inkább "Felelsz, vagy mersz?"-et játszott. Negyed 7-kor volt a vacsora. Az étteremben párizsi csirkemellet kaptunk rizzsel. Vacsora után a szállodában, még mindenki elfoglalhatta magát. Mi este nagyon-nagyon jól éreztük magunkat. Sokat beszélgettünk, nevettünk. Miután Gabi néni kiküldte a szobánkból a „vendégeket”, csak kilencen szórakoztunk tovább. A lányok hajnalban aludtak el. Reggel Kati néni, Klári néni és Gabi néni fél 8-kor keltettek minket. Gyorsan kellett összepakolnunk, aztán levinni a bőröndöt a buszhoz. Mikor mindenki elfogyasztotta a reggelit, beültünk a buszba és elindultunk Ipolytarnócra. Itt őskövületeket tekinthettünk meg, majd az idegenvezetés végén egy 3D-s filmet. Mikor visszaértünk az épületbe, még beülhettünk egy 4D-s dokumentumfilmre, majd játszhattunk a parkban. Itt volt drótkötélpálya és egy kisebb kalandpark. 14:00-kor kezdődött egy vulkánokról szóló előadás, amin még indulás előtt részt vettünk. Hazafelé közkívánatra megálltunk a McDonald’s-ban, majd indultunk Bicskére, az iskola elé, ahol már vártak minket a szülők. Nagyon jól éreztük magunkat ezen a kiránduláson, és reméljük, hogy osztályfőnökeink mindig ilyen jó kirándulásokat fognak szervezni."