2014. június 12., csütörtök

Tekerős tekergés - kirándulás kerékpárral

2014. június 7-én kirándulni mentünk a Tudás Tarisznyájának fotós, filmes, rajzos és újságíró csapataival. Reggel 9-kor hosszú sorban indultunk a Petőfi Művelődési Központtól Felcsút felé. Zoli bácsi ment elől és Éva néni zárta a sort. Közöttük tekertünk mi és Pötördi Évi. Felcsútra érve leparkoltuk a bicikliket és elindultunk a Puskás Akadémia felé. Ott a felcsúti Letenyey Lajos Középiskola egyik tanára vezetett körbe minket. Körbejártuk az előcsarnokot és az ebédlőt. Benéztünk a kollégiumba, ahol kiállított képeket nézhettünk meg. Éva néni mesélt az épületek díszítéséről és művészetéről. A nemrég épült Pancho Arénába is bemehettünk. Megnéztük a vendég csapat öltözőjét, a sajtószobát és sok-sok kiállítást Puskás Ferenc focista és edzői pályafutásáról. A híres Aranycsapat szobraival is ,,találkozhattunk''. Beülhettünk a VIP szektorba és lemehettünk a pálya melletti elkerített részre, a kispadhoz is (a kispadra ülhettünk, csak a fűre nem léphettünk). Nagyon jó volt az akadémia túra. A program végeztével újra bicajra pattantunk és áttekertünk Alcsútdobozra. Itt finom ebédet kaptunk. Az Arborétumba érve választhattunk programot, én a rajzos csoporthoz csatlakoztam. Fél öt táján indultunk vissza. Hazafelé már fáradtabbak voltunk a melegről nem is beszélve, néha megálltunk vagy toltuk a biciklit. Bicskére megérkezve egy fagyival frissítettük magunkat. Én nagyon jól éreztem magam és szerintem mindenki így volt vele. Köszönjük ezt a csodálatos napot Zoli bácsinak és Éva néni(k)ne(k).

Domokos Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése